KoderLine
KoderLine
Обслуговування i продаж
програмного забезпечення

Статті експертів

Корисна інформація

Керування продажами в 1С. Знижки й націнки в BAS:ERP

0
210
01.10.2019 Дубенко Максим
Зміст
1. Призначення знижок і націнок
2. Типові схеми знижок і націнок



Призначення знижок і націнок


В системі BAS 8 ERP розроблено механізм надання знижок(націнок) вручну й автоматично. Даний механізм може застосовуватись як для оптової, так і роздрібної торгівлі для керування продажами в 1С.

Для активації функціонала автоматичного й ручного призначення знижок(націнок) в ERP необхідно пройти в розділ НСІ й адміністрування – Налаштування НСІ й розділів - CRM й маркетинг.

Призначення знижок і націнок відбувається наступним чином:

·        Для конкретного покупця у співвідношенні з умовами продажу, вказаними в індивідуальному договорі. Або для групи покупців (вказується у стандартному договорі купівлі-продажу)

·        Існує також можливість видачі карти лояльності

·        Безпосередньо під час проведення продажу


1.png 

У системі є можливість призначити знижку (доплату) разом з процентами й сумою. Також  можна надати бонусні знижки (подарунки, знижки на кількість).

Для того щоб зареєструвати знижки (націнки) в системі, застосовується класифікатор найменування Знижки(націнки) у розділі CRM. У класифікаторі можна зареєструвати знижки(націнки), які розраховуються автоматично, виходячи із заданих умов, зазначених при налаштуванні.

Контроль оформлення документів і призначення автоматичних знижок проводиться користувачами системи. Коли застосовуються ручні знижки, система сповіщає користувача про призначення, і він приймає рішення призначити.


1.png


Кількісна знижка використовується якщо бонусом (знижкою) є цей же товар. Приклад, якщо купуєте п'ять батарейок - шоста надається безкоштовно. Якщо клієнт купує необхідну кількість товару певного сегмента, а надається в подарунок інший - це теж є подарунком.


1.png


Система дозволяє ввести знижку (націнку) обраному сегменту номенклатури, на певну позицію номенклатури в списку. Є можливість уточнити суму знижки і націнки для цінових груп.


1.png


В BAS 8 ERP закладені типові умови призначення знижок (націнок)

·        за час продажу;

·        за разовий об’єм;

·        за форму оплати;

·        інші.


1.png


 Знижки і націнки оформляються на окремій формі «Умови надання». Будь-які умови знижок і націнок можуть бути створені в даному довіднику під час реєстрації.

Типові схеми знижок і націнок


Передбачені типові схеми знижок і націнок. Для того щоб визначити умови надання знижок і націнок, призначається один з варіантів та заповнюються параметри, що визначають вибраний варіант умов.

Приклади типових умов у таблиці 3.1.

Таблиця 3.1

Типові умови

Умови надання

Використання

Приклад використання

За час продажу

Продаж товару у певний момент часу. Інтервали часу, коли діє знижка, задаються користувачем (день тижня, час)

Оптова та роздрібна торгівля

Для підвищення продажів у ранкові години застосовується знижка, яка буде діяти з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 11:00

За форму оплати

Вказівка форми оплати (готівкова, безготівкова, платіжна карта, сертифікат) в документах продажу (Замовлення клієнта, Реалізація товарів і послуг)

Оптова торгівля

При оформленні оплати переказом коштів на розрахунковий рахунок передбачена націнка в розмірі 5%

За дотримання графіка оплати

Вказівка графіка оплати в замовленнях клієнтів

Оптова торгівля

Якщо клієнту відвантажується товар на умовах кредиту, то сума замовлення буде збільшена на 5%

За разовий обсяг продажів товарів

Діє разово в момент оформлення документа продажу. Параметрами налаштування є кількість або сума. Ці параметри можна відносити як до документа в цілому, так і до рядка документа

Оптова та роздрібна торгівля

Знижка надається, якщо сума документа більше 50 000 рублів або кількість товарів більше 10 одиниць. Список товарів, що будуть аналізуватися при наданні знижки, можна обмежити сегментом номенклатури

За накопичений обсяг продажів товарів

Надання знижки при купівлі товарів на певну суму за певний період

Оптова та роздрібна торгівля

Використовується для завдання схем накопичувальних знижок. Можна встановити обмеження за сегментом номенклатури і враховувати тільки обсяг продажів номенклатури певної групи (сегмента)

Знижка за день народження клієнта

Знижка надається клієнтові - фізичній особі відповідно до зазначеної в картці клієнта (партнера) дати дня народження

Оптова та роздрібна торгівля

Знижка може бути надана заздалегідь (за кілька днів до дня народження клієнта) і діяти протягом декількох днів після дня народження клієнта

Карта лояльності не зареєстрована

Застосовується в якості умови при формуванні повідомлення клієнтам про видачу картки лояльності

Оптова та роздрібна торгівля

Повідомлення про видачу картки лояльності формується тільки тим клієнтам, яким вона ще не видана

За наявність карти лояльності

Власникам дисконтних карт (карт лояльності) надається додаткова знижка

Оптова та роздрібна торгівля

При проведенні маркетингової акції з розпродажу побутової техніки надається додаткова знижка власникам «золотих» дисконтних карт

Обмеження по групі користувачів

Обмеження списку користувачів, які можуть надати знижку. Аналізується користувач, зазначений в якості відповідального в документі, за яким надається знижка

Оптова торгівля

Застосовується спільно з іншими умовами надання знижок. Наприклад, додаткову знижку важливим клієнтам (входять до певного сегмента) може надати тільки керівник відділу продажів

Входження партнера в сегмент

Знижка надається тільки клієнтам, які входять в певну групу (сегмент)

Оптова торгівля

Дозволяє деталізувати рівень знижок за різними сегментами партнерів (дилери, дистриб'ютори та ін.). Наприклад, при проведенні маркетингових акцій дилерам взуття будуть надані додаткові знижки при продажі жіночого взуття, а дистриб'юторам побутової техніки - додаткові знижки при продажі холодильників


1.png


1.png


Ручні знижки також допускаються при створенні продажів. Обмеження встановлюються для конкретного користувача системи або при оформленні продажу конкретному клієнтові (в угоді).

За необхідності обмеження на ручні знижки (націнки) вказуються за ціновою групою.


1.png


Також розроблено механізм завантаження нових знижок (націнок), в яких визначені довільні умови. Для цього застосовуються зовнішні обробки.

Дубенко Максим
Фахівець компанії ТОВ «Кодерлайн»


Добавить комментарий
Message Text*
Spam bot protection (CAPTCHA)
Load image