KoderLine
KoderLine
Обслуговування i продаж
програмного забезпечення

Статті експертів

Корисна інформація

Завислі сеанси Підприємства 8

0
42
13.03.2021

Зміст:

1.     Програма «Диспетчер задач»

2.     Адміністрування серверів Підприємства 8

   

1. Програма «Диспетчер задач»


Найчастіше така проблема зустрічається при клієнт-серверному варіанті роботи, а причиною є некоректне завершення сеансу.

У файловому варіанті роботи для ОС Windows зазвичай досить через «Диспетчер задач» (Task Manager) завершити процес Windows з робочого місця користувача (орієнтуючись, наприклад, по
заголовку вікна):




В ОС сімейства Linux звичної для користувачів ОС Windows програми «Диспетчер задач» немає. Замість цього використовуються консольні утиліти і команди, але в ряді дистрибутивів (наприклад, Ubuntu та ін.) є «Системний монітор» (SystemMonitor):





2. Адміністрування серверів Підприємства 8


У разі використання клієнт-серверного варіанту роботи управління сеансами здійснюється через оснащення "Адміністрування серверів Підприємства 8». Для завершення сеансу необхідно мати
повноваження адміністратора кластера серверів. Список сеансів може бути відображений двома
засобами:

·        для всього кластера в цілому;

·        окремої інформаційної бази Підприємства 8.

Щоб відобразити список з'єднань для окремої інформаційної бази, слід у дереві центральних
серверів вибрати потрібний центральний сервер, вибрати потрібний кластер, вибрати потрібну
інформаційну базу, а потім вибрати і розкрити гілку Сеанси:



Для завершення сеансу слід вибрати необхідний сеанс у списку сеансів і виконати команду
контекстного меню Видалити або аналогічну команду головного меню утиліти. Якщо в момент
завершення сеансу цей сеанс активний, то виконується спроба розриву з'єднання.


Перед видаленням консоль кластера пропонує ввести текст повідомлення про помилку, який буде показаний користувачеві, який ініціював сеанс, що видаляється:


До використання даного засобу слід підходити з обережністю, так як завершення сеансу
користувача, що активно працює з інформаційною базою, може привести до втрати даних.

Варто також згадати про нове «явище» для платформи 8.3 в порівнянні з 8.2, введеному для підвищення стійкості роботи клієнтських програм (для підтримки сеансу тонкий клієнт і веб-клієнт
забезпечують звернення до кластеру не рідше 1 разу на 10 хвилин), при якому платформа виконує
утримання сеансів при їх тривалій бездіяльності (за замовчуванням 20 хвилин). При цьому у таких
сеансів відсутні активні з’єднання і робочий процес:


Завершення «сплячих» сеансів платформою виконується автоматично після закінчення заданого часу - за замовчуванням 24 години. При необхідності параметри засинання і завершення сплячих
сеансів можна змінювати для конкретної інформаційної бази через конфігуратор (Адміністрування → Параметри інформаційної бази):


Більш детально про ці та інші параметри інформаційної бази можна дізнатися в документації по платформі, доступної на порталі ІТС.


Спеціаліст компанії «Кодерлайн»

    Олексій Болдонов



Добавить комментарий
Message Text*
Spam bot protection (CAPTCHA)
Load image