KoderLine
KoderLine
Обслуговування i продаж
програмного забезпечення

Новини

Події і заходи компанії

Новини компанії

Підписка на ІТС як спосіб заощадити гроші і зберегти нерви

Про компанію
22 Квітня 2019

Допомогти клієнтам у вирішенні проблемних ситуацій і зробити роботу з програмами 1С комфортної - на це націлені співробітники компанії «Кодерлайн», що працюють у напрямку ІТС.


Буквально на днях дзвонить головний бухгалтер підприємства, що знаходиться на супроводі в іншого партнера, з проблемою: підтискають терміни зі здачею звітності, а форми не підтягуються. Невелика паніка: «Що робити ?!». Наш фахівець підключився, з'ясував причину проблеми і пояснив, чому не формуються звіти - в тому конкретному випадку потрібно оновлення релізів, та й платформа «1С: Бухгалтерія. Базова версія »була застаріла.Клієнт з розумінням поставився до такої ситуації, відразу погодився на оновлення, що ми і зробили оперативно.

Тому як чітко працює програма, яка не доставляє клопоту в найвідповідальніший момент - це спокій співробітників і вчасно здані звіти, - з ходу навела приклад керівник напрямку ІТС компанії «Кодерлайн» Світлана Макушева. - Даний випадок показує, що наша підтримка необхідна користувачам незалежно від величини підприємства або обсягу виробництва. ІТС допомагає як «базовим», так і «корпоративним» клієнтам.

Ще випадок з життя: у клієнта змінився бухгалтер, яка розуміючи важливість автоматизації, ініціювала перехід з наявного в компанії ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ, побачивши явні переваги сервісу. Отримавши інформацію про можливості, які дає ІТС рівня ПРОФ, вирішила підключати все і відразу!

В іншій компанії внутрішній обмін інформацією вівся в Google. Співробітники «Кодерлайн» в ході спілкування з керівником запропонували підключити сервіс «Підприємство через Інтернет», де є база в хмарі, всі співробітники мають доступ до неї, і там працюють, повністю виключивши сторонні методи обміну інформацією та зайвий працю, спрямовану на постійне копіювання даних з програми 1С в інші джерела. При цьому додатково платити не потрібно, так як клієнт вже користувався ІТС ПРОФ. Підключилися, налаштували, вивчають, пробують.

За словами Світлани Макушевої, такі популярні сервіси, як «1С: Звітність», «1С: Контрагент» для користувачів базових версій програм 1С можна надавати без передплати. Більшість сервісів мають цілком доступну ціну, і якщо порівнювати, то на кур'єрів більше витратять, якщо будуть і далі відправляти своїм клієнтам або до контролюючих органів документи в паперовому вигляді. Тому бухгалтер і керівники компаній, які вміють рахувати гроші і цінують час, не роздумують довго про те, купувати ці сервіси чи ні. А попрацювавши хоча б з одним сервісом, обов'язково починають цікавитися і іншими можливостями.

Послуги ІТС надаються всім клієнтам, незалежно від того, де вони купували програму 1С. Єдиний момент - програма 1С повинні бути ліцензійної та зареєстрованої в 1С. Але навіть якщо в цьому випадку з'являються проблеми, співробітники «Кодерлайн» допомагають їх легалізувати всім хто звернувся.

- Оскільки сервіси ІТС однакові для всіх компаній-франчайзі 1С, то ми намагаємося завоювати довіру клієнтів виключно уважним ставленням до їхніх проблем, ретельним вивченням запитів і грамотними діями, - зауважила Світлана Макушева. - Це взаємовигідна співпраця: клієнт завжди може розраховувати на нашу підтримку і допомогу, отримання корисних сервісів і інформації, а ми в свою чергу вчимося на кожному конкретному випадку.

Зараз розробляються цікаві пропозиції для клієнтів по підписці ІТС, а поки можна ознайомитися здіючими сервісами на сайті «Кодерлайн»і вибрати те, що підходить саме вашому бізнесу.

?>