KoderLine
KoderLine
Обслуговування i продаж
програмного забезпечення

Новини

Події і заходи компанії

Новини компанії

Досвід «Кодерлайн» по автоматизації бізнес-процесів у торговій мережі METRO – Consumer Goods Congress 2017 в Києві

Про компанію
16 Березня 2017

Досвід компанії «Кодерлайн» по автоматизації власного виробництва у великій торговій компанії/мережі METRO Cash & Carry Ukraine («МЕТРО Кеш енд Кері Україна») був представлений в ході проведеного в Києві Consumer Goods Congress 2017 (FMCG Club). Про впровадження розповіла представник вендора «1С:Підприємство» в Україні, бізнес-аналітик Вікторія ІЛЬЧЕНКО, виступивши зі спеціальною доповіддю на секції «Автоматизація процесів торговельних мереж: вирішення актуальних завдань».
– Цей кейс цікавий тим, що аналогічні завдання виникають у багатьох великих торгових мережах, – почала свою доповідь Вікторія, зазначивши, що система побудована на базі широко використовуваного в Україні рішення «Управління виробничим підприємством».
ТОВ «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» – міжнародна компанія, що займається оптово-роздрібною торгівлею продовольчими і не продовольчими товарами, управляє 31 торговим центром в 22 містах України.
Перед фахівцями «Кодерлайн» була поставлена задача по автоматизації бізнес-процесів виробничого підрозділу «МЕТРО Кеш енд Кері», де необхідно було вирішити весь спектр завдань від складського обліку до розрахунку собівартості виробленої продукції. Після збору і аналізу вимог до автоматизованої системи було прийнято рішення про використання «Управління виробничим підприємством» як найбільш придатною для задоволення потреб компанії в плануванні виробництва. Зокрема, важливим моментом при виборі системи автоматизації була можливість реалізувати вимоги користувачів зі складського обліку, розрахунку собівартості, фасування крупи, наявності можливості при списанні вибирати конкретні партії товару. Можливість управляти партіями і посерійного облік товарів є дуже важливою для наскрізного простеження партій від постачальника до полиці супермаркету. Так як необхідно точно знати, в якій партії був брак і конкретно цю партію повертати постачальнику, це суттєво в обліку структури собівартості прямих матеріальних витрат.
При впровадженні системи були додані автоматизовані обробки, які полегшували користувачеві створення нових серій, підбір існуючих, автоматичний підбір за замовчуванням згідно ФІФО.
Ще одна типова ситуація – часовий розрив фактичного отримання товару від постачальника на склад і отримання супровідних документів на партію бухгалтерією торгової мережі. Ця ситуація вирішена в МЕТРО з використанням стандартних можливостей програми з управління складськими запасами і ордерним складом.
Система передана в промислову експлуатацію у вересні 2016 року. Користувачами системи стали головний бухгалтер, контролери якості, директор з виробництва, завідувач складом, менеджери по закупівлях і з продажу. В результаті впровадження користувачі отримали зрозумілу, прозору і легко керовану систему, що сприяє зниженню трудовитрат, скорочення часу на проведення операцій і в цілому позитивно впливає на фінансовий результат компанії.
На завершення виступу Вікторія ІЛЬЧЕНКО повідомила учасникам Consumer Goods Congress 2017, що в Україні вийшла давно очікувана бета версія BAS ERP. І саме ця програма є розвитком системи «Управління виробничим підприємством». Особлива увага при розробці було приділено реалізації функціональних можливостей, затребуваних великими підприємствами різних напрямків діяльності.
До слова сказати, в ході цього заходу на секції «Стратегія і тактика торгової мережі. Діалог» виступила директор з продажу мережі МЕТРО Юлія ПИЛИПЕНКО, розповівши про стратегію власного виробництва мережі – це загрози для виробника або нові можливості, чи варто виробникам побоюватися таких ініціатив роздрібних гравців. Основою доповіді став досвід проекту «Фермове» щодо підтримки вітчизняних фермерів, продукція яких потрапить на полиці мережі.
FMCG CLUB – це професійний майданчик, який об'єднує топ-менеджерів і фахівців з маркетингу та продажу провідних FMCG-компаній України. Клуб заснований з метою взаємодії та обміну досвідом між провідними експертами FMCG-ринку України. Клуб є нейтральною інформаційним майданчиком, який представляє професійні інтереси учасників ринку.



?>