KoderLine
KoderLine
Обслуговування i продаж
програмного забезпечення

Новини

Події і заходи компанії

Новини компанії

Загальний результат залежить від кожної ланки

Загальний результат залежить від кожної ланки
22 Грудня 2015

Офіційна дата створення в компанії відділу продаж по Україні – 1 жовтня 2015 року. Головна ціль організації відділу, який розташований у Львові, – активізувати продажі програмних продуктів фірми "1С" на ринку України.

– Фірма "1С" присутня на нашому ринку вже близько десяти років, і користувачі вже встигли дізнатись і оцінити переваги цих програмних продуктів для автоматизації виробничих процесів, тому компанія "Кодерлайн", як партнер-франчайзі, одразу запланувала відкрити відділ в Україні. Підтвердження правильності такого рішення і отримувала щоразу, коли під час розмови з клієнтом відчувала їх зацікавлення, - розповіла історію створення відділу його керівник Оксана ФУРТАК, яка донедавна була в компанії єдиним менеджером по Україні. Зараз у відділі працює п’ятеро людей, разом з нею.

На запитання про те, як можна зростати у час, коли всі тільки і говорять про економічну кризу, спеціалісти "Кодерлайн" аргументують тим, що в таких умовах компанії, підприємства особливо ретельно рахують гроші і задумуються про грамотну автоматизацію бізнес-процесів. І в цьому випадку продукти 1С робляться все більш затребуваними. До того ж в "Кодерлайн" для такого кроку є все, що необхідно – наявність сильної комерційної служби і достатня кількість спеціалістів 1С (програмісти, розробники, ті, хто проваджує) у відділах впровадження компанії в Україні.

– Ми не пропонуємо і не продаємо, а з’ясовуємо потреби клієнтів, зіставляємо з тим, що можемо запропонувати, щоб їх вирішити. Клієнти доброзичливо ставляться до наших дзвінків, спокійно вислуховують інформацію, задають запитання, тобто ми бачимо попит на наші послуги і можливості, – відзначила Оксана Фуртак.

За її словами, найбільш популярними є продукти "1С:Бухгалтерія для України" (успішно конкурує із іншими продуктами, які є на ринку України) і "1С:Зарплата і управління персоналом". Великі організації і приватні підприємці цікавляться "1С:Управління виробничим підприємством" і CRM. Клієнти є у різних регіонах, але значна їх частина у Києві.

Дуже часто запитують і готові придбати програмні продукти бюджетні організації, але у них все впирається у фінансування – кошти для придбання, встановлення, обслуговування продуктів 1С, повинні закладатись до бюджету завчасно. Тому зараз якраз вдалий час для пропозицій зі сторони компанії-франчайзі, оскільки триває формування бюджетів на новий 2016 рік. За словами керівника відділу, вже є декілька угод на перспективу.

– Наше найголовніше завдання – не просто розповісти про послуги, а почути співбесідника, проникнути у його потреби і запропонувати варіанти їх вирішення, – уточнила формат роботи Оксана Фуртак.

Для збільшення рівня продаж і підвищення професійності, постійно проводяться навчання працівників відділу: вранці у форматі короткого тренінгу, наче своєрідна розминка перед робочим днем, а увечері – детальне вивчення програмних продуктів, їх нових версій. Плюс самоосвіта. Також колеги активно обговорюють між собою, як правильно дзвонити, що говорити клієнту, адже знання, голос і доброзичливий настрій – це єдині інструменти в арсеналі менеджерів відділу, коли немає візуального контакту. Тому так важливо знайти індивідуальний підхід до співбесідника по ту сторону розмови, розташувати до себе, за допомогою чітких конкретних питань, і зробити заділ на майбутнє, якщо зараз цих послуг він не потребує.

Кожного дня менеджери набувають все більше впевненості, зростає їх професіоналізм, збільшується кількість дзвінків і контактів. Результатом спілкування є домовленості про зустрічі спеціалістів і акаунт-менеджерів з клієнтами, і кількість таких зустрічей зростає. Це означає, буде робота для розробників, тих, хто проваджує і буде вирішувати поставлені завдання замовника. Ось такий принцип командної роботи в "Кодерлайн", де від якості взаємодії кожної ланки залежить загальний результат.




?>