KoderLine
KoderLine
Обслуговування i продаж
програмного забезпечення

Історії успіху

 

Людмила ШУВАЛОВА: «У компанії для кожного знайдеться хороше місце, якщо людина прагне до опанування нового, налаштована на розвиток і результат»

Коли працівників відділу телемаркетингу у м. Мукачево попросили розповісти як їм працюється у новій структурі компанії «Кодерлайн» і чи не дуже їх пресує наставник, менеджер по роботі із корпоративними клієнтами Людмила ШУВАЛОВА, то вони одразу ж щиро посміхнулись і відповіли коротко: «Класно працюється!».

– Насправді стараюсь утримувати баланс з колегами: підтримувати в потрібний момент і нагримати за проколи в роботі. Політику батога і пряника ніхто не скасовував. На щастя, образ немає, всі адекватні люди. Сформувався хороший колектив, мені тут комфортно працювати, – так пояснює свою позицію Людмила, яка три місяці знаходиться у відрядженні у Мукачево, стажуючи команду працівників після відкриття тутешнього відділу у лютому цього року.

Прихід Людмили в «Кодерлайн» був стрімкий: рік тому після припинення фінансування студії 3D-анімації, де малювала мультики, робота потрібна була тут і зараз. Серед цікавих вакансій знайшла менеджера в компанії-франчайзі 1С – з продуктами 1С була знайома як користувач, тому надіслала резюме на зазначену адресу. Потім був дзвінок із «Кодерлайн», запрошення на співбесіду і… сумніви у Людмили. Страху спілкування з людьми не було завдяки досвіду роботи у інших компаніях і у власній танцювальній студії, коли доводилось проводити майстер-класи, керувати великими групами людей, організовувати масштабні заходи. Сумніви були чисто життєвого плану: чи зможе вона у такий короткий термін заробити суму, достатню для проживання у Львові? Людмила – переселенець із Луганська і на новому місці надіятись можна тільки на себе, свої сили, свої доходи. А для отримання бонусів до основної ставки потрібно зробити багато холодних дзвінків, напрацювати базу клієнтів, призначати зустрічі, що вимагає багато часу …

– І так вийшло, що вже на другий день роботи я призначила зустріч з клієнтом. Це вселило впевненість: «Я ж усе зможу!». Через деякий час вже був підписаний перший контракт. А потім клієнтів ставало все більше і більше, тобто процес пішов. Побачила, що результат залежить вилючно від моїх зусиль, активності, працелюбності, - сказала із посмішкою Людмила, відзначивши, що пізніше їй перетелефонували із компаній, куди вона надсилала резюме як спеціаліст 3D-анімації, але «довелось відмовитись – мене «засмоктала» робота в Кодерлайні».

У роботі допомагали секрети продажу відомого бізнес-тренера Сергія Філіпова, які вивчала із відеозаписів в Інтернеті, і займаючись самоосвітою з інших джерел. Але велика частина знань прийшла від безпосередніх керівників комерційної служби і відділу обробки компанії Юлії Зоревої і Марії Іванюк.

За дуже короткий час підготувалась і склала сертифікаційний іспит «1С:Професіонал з питань продажу програм 1С:Підприємство 8 для госпрозрахункових організацій», ставши повноцінним продавцем. Такий рух цілком характерний Людмилі Шуваловій – їй потрібно постійно рости професійно, опановуючи нові напрямки, долаючи сходинку за сходинкою до вершин майстерності. Подібна активність допомогла їй у певний час опановувати парашутний спорт (здійснила 46 стрибків), скелелазіння, присвятити вісім років комп'ютерній графіці.

І ця ж енергійність привела її до Мукачево, як тільки там відкрили новий офіс телемаркетингу: «Закарпаття люблю, тому сказала керівництву компанії, що готова поїхати туди і навчати нових працівників». Перше відрядження було на тиждень. Потім залишилась на тиждень, і ще, і так три місяці промайнули в якості тимчасового керівника цього офісу.

– У будь-якій роботі важливий креатив, це моє тверде упередження. Тим більше, у роботі продавця, коли потрібно шукати нові підходи до клієнта, нові зачіпки, інакше застрягнеш у якихось рамках. А холодні дзвінки – це точно поза всілякими межами. Ну і у щоденній роботі важливо веселитись в міру, тому у нас в скайп-чаті всі можуть самовиражатись, помагаючи іншим розвиватись і в такий спосіб також, – так відреагувала Людмила на репліку, що в мукачівському чаті не буває сумно, креатив зашкалює.

Будучи хорошим психологом і керівником, Людмила розуміє важливість об’єднаної команди шляхом пророблення спільних справ поза роботою. Тому з перших днів звичними стали відпочинок із домашньою випічкою, яку приносять колеги, щоб пригостити інших, з шашликами, був і колективний виїзд на природу.

Чи потрібно говорити, що активний керівник щедро передає енергію працівникам, і вже через три місяці роботи четверо з них склали успішно такий ж іспит, як і свого часу Людмила. Підлеглі копіюють її, і вже розподіляють ролі, хто з ким буде працювати як менеджер і телемаркетер, як будуть допомагати навчати новеньких .

До речі, щодо новеньких. Етап плинності кадрів у відділі пройдений, залишились ті, хто дійсно може і хоче працювати в компанії – зараз 13 людей. В планах – збільшення штату, бажаючі вже приходять на співбесіду. Виходить, Людмила знову приступає до навчання групи працівників – час показав, що вона добре порається з цим. Чого ж вона їх навчає?

– Перш за все, вчу не боятись починати розмову із клієнтами, тому що на тому кінці дроту такі ж люди зі своїми радощами, хворобами, настроями. Не можна розмовляти шаблонно, ми не роботи. І в той же час потрібно вчитись працювати над «розривом шаблону» в співбесідника, який вже звик заперечувати по схемі. Вважаю, що зуміла донести головне – у нашій компанії для кожного знайдеться хороше місце, якщо людина прагне до опанування нового, налаштована на розвиток і кар’єрний ріст. Деякі із менеджерів вже придумали свої «фішки» і вони спрацьовують. Це означає, що я була почута, і це тішить.

Тим часом керівник комерційної служби компанії Юлія ЗОРЕВА вдячна Людмилі за активність, креативність і вміння працювати з людьми, оскільки в компанії оцінюють працівників за таке відношення до роботи, надають можливості для росту. Тільки сам не лінуйся!

А свій особистий руx Людмила поки що бачить саме у роботі з людьми, у навчанні нових працівників телемаркетингу, комерційної служби, мотивуванні їх на результат. Шукає, в якому форматі це буде найбільш корисно і вдало. І точно знайде!