KoderLine
KoderLine
Обслуговування i продаж
програмного забезпечення

Історії успіху

 

Ігорь КОНДРАШОВ: «Відчуваю радість, допомагаючи клієнту вирішити питання»

«Спілкуватись з клієнтами – це весело і чудово! Жодного страху і закомплексованості під час розмови по телефону з незнайомими людьми у мене немає», – із посмішкою відреагував менеджер по роботі із корпоративними клієнтами компанії «Кодерлайн» Ігорь КОНДРАШОВ на наше запитання, які емоції відчував у перші дні роботи. І додав:

– Дуже люблю спілкуватись із людьми. Ніколи не знаєш, з ким будеш розмовляти сьогодні. При цьому не відчуваю дискомфорту, напруги, оскільки не налаштовую себе на негатив, завжди телефоную із хорошим настроєм. І це спрацьовує! Навіть, якщо якась розмова не складається, це не зупиняє і не пригнічує. Просто роблю наступний дзвінок.

Саме так діє Ігорь з моменту приходу до компанії півтора року тому. Головною мотивацією для нього була потреба у стабільній роботі і хорошого заробітку, тому одразу включився у вивчення продуктів 1С, оскільки раніше був з ними незнайомим:

– Моїм наставником була Людмила КУДЛА, яка приділяла багато часу як керівник відділу, підтримувала, хвалила, підбадьорювала і це було додатковою мотивацією для опановування нового напрямку роботи. Завдяки їй відчув впевненість у спілкуванні, також навчився сам, слухав колег, і вже на другий місяць роботи був результат – призначені перші зустрічі з клієнтами.

Хороші спогади залишились в Ігоря від перших внутрішніх тренінгів, коли начання новеньких і відпрацювання навиків розмови з клієнтами відбувались у форматі безпосереднього спілкування з колегами, сидячи у загальному колі. Зараз навчання проводиться у форматі вебінарів, що дозволяє брати участь значно більшій кількості людей із різних відділів, але зникла можливість відчувати емоції, енергетику сусідів.

Успіхам в роботі сприяє не тільки постійна самоосвіта Ігоря, але і творчий потенціал (всі запам’ятали його як чудового ведучого новорічного корпоративу у парі із адміністратором Іриною ВОВК). Наприклад, при написанні листів він завжди намагається втекти від шаблону, і додати креативу, знайти індивідуальний підхід до отримувача. В результаті йому вдається зацікавити клієнтів, отримати від них письмові відповіді, довести спілкування до реальних зустрічей, проектів.

– У кожного із менеджерів із часом формується свій стиль спілкування, своєрідний шаблон розмови. Але на першому етапі, коли ще не досконало разбираєшся в особливостях продуктів 1С, потрібно вчитись продавати себе. Тобто співбесідник на іншому кінці дроту повинен чітко зрозуміти, що ми хочемо йому допомогти і зробити це щиро. З часом все поєднається – і знання, і вміння проводити розмову. Наприклад, коли зараз клієнт говорить про свою проблему, мені вже хочеться допомогти йому. А після того, як підключив спеціаліста, і ми допомогли бухгалтеру зі здачею звітності, буквально зробивши декілька переходів і натиснувши пару кнопок, то відчуваю таку радість, наче після зробленої хорошої справи! Це прекрасне відчуття.

Подібні установки в свій час дуже допомогли Ігорю, тому він щиро ділився ними з колегами у офісах телемаркетингу, які відкрились у Червонограді і Мукачево, коли разом із Олегом РОМАНОМ поїхали у відрядження в якості наставників. Щоб подавати знання структурно, доводилось спеціально готуватись щодня: освіжали і дізнавались інформацію про нові продукти, пропрацьовували питання, які можуть поставити новенькі, підбирали картинки для наочності, намагались професійні нюанси пояснити просто. Вчили як спілкуватись, розбирали особливості конкретних продуктів. Це був дуже корисний досвід, вважає наш співбесідник, можливість спробувати свої сили, попрацювати із іншими:

– Керувати людьми з’ясувалось важче, ніж я думав. Потрібно зі всіма знаходити спільну мову, вміти спілкуватись, з кожним поговорити, підтримати, вчасно замітити найменший страх і вселити впевненість.. Точно знаю, що я поки не готовий до управління кимось.

Тому на даному етапі Ігорь продовжує успішно працювати як менеджер, зокрема, тісно працює з акаунтами, пробує нові методи у роботі з клієнтами із врахуванням індивідуального підходу до кожного. Склав іспит і отримав сертифікат «1С:Професіонал» з продажу програмних продуктів 1С. Є ідея підготуватись і скласти іспит з системи «1С:Документообіг», оскільки вважає це цікавим напрямком.

В свою чергу попросив передати колегам із всіх офісів телемаркетингу побажання найшвидшої підготовки і успішного складання іспитів на сертифікати 1С: «Нам потрібні менеджери з продажу».

– Конкуренції не боїтесь?

– У нас немає і не може бути конкуренції, клієнтів вистачить на всіх. Серед наших менеджерів дуже сильна взаємодопомога, виручка і підтримка. Навіть не можу згадати, щоб хтось відмовив у допомозі. Всі діляться знаннями, досвідом, підказують, як уникати помилок. Точно так же намагаюсь діяти і я. Навіть, якщо у когось вийшло краще, ніж в мене, то я буду шукати нові можливості зробити крок вперед в своєму розвитку, піти далі. Це чудовий стимул!

Такий підхід тісно пов’язаний зі складовими успіху від Ігоря Кондрашова: «Потрібно бути наполегливим, доброзичливим, прагнути і бажати допомогти клієнту. Без цього не буде успіху. Якщо пропонувати продукт без емоцій, то результат буде нульовий у всіх: клієнт не вирішить своєї проблеми, а менеджер не отримає задоволення від роботи».