KoderLine
KoderLine
Обслуговування i продаж
програмного забезпечення

Історії успіху

 

Ксенія МІТУЛИНСЬКА: «Хочеться мотивувати новеньких на розвиток»

Поспілкуватись з менеджером по роботі з корпоративними клієнтами Ксенією Мітулинською змогли лише у кінці робочого дня, коли вона закінчила заплановані співбесіди з кандидатами – веде набір у щойно організований відділ у структурі комерційної служби, який незабаром і очолить. Тому цілком логічно, що перше питання було: про що вона розповідає кандидатам, і чи згадує при цьому власний досвід приходу в компанію?

Виявилось, що Ксенія прийшла в «Кодерлайн», послухавши розповідь своєї подруги про те, як їй цікаво тут працювати. Тим більше, мова йшла про ІТ-компанію, а до цієї галузі наша співбесідниця виявляла  неабияку увагу як до напрямку, котрий активно розвивається у сучасному світі.

На той момент досвіду в продажах не було, але керівник відділу Людмила КУДЛА на співбесіді змогла захопити розповіддю про можливості продуктів 1С і про перспективи молодої амбіційної команди «Кодерлайн». «Якщо чогось не знаю, але є можливість дізнатись, то чому б нею не скористатись? Так подумала я і погодилась пройти випробувальний термін. З тих пір і працюю», – згадувала події півторарічної давності Ксенія.

Вивчення нового матеріалу проходило при спілкуванні з більш досвідченими колегами через уточнюючі питання і спостереження за їх розмовами з клієнтами, також обов’язковим є самостійне вивчення можливостей програмних продуктів 1С і як з їхньою допомогою можна вирішити проблеми, завдання клієнтів. Все нотувала, вникала в нюанси. Подобалось, що можна проявити себе у розмові з клієнтом, немає строгих вимог дотримуватись прописаного скрипту/промови. Можливість переконатись у вірності обраного напрямку роботи, перевірити свої знання і себе на готовність до повністю самостійного плавання з’явилась у зв’язку з тривалим відрядженням керівника відділу. І все виявилось у повному порядку! Знань вистачає, на питання відповідає одразу і може підказати колегам-новеньким.

І все ж, найголовніше було і залишається – це присутність поряд грамотних спеціалістів у образі програмістів 1С, керівників проектів, акаунт-менеджерів, можливість спілкуватись з ними, набиратись досвіду в такому оточенні. По сьогодні вдячна керівнику комерційної служби Юлії ЗОРЕВІЙ за допомогою по всіх питаннях.

– Стараюсь таким чином проводити зараз співбесіди, з’ясовуючи, що потрібно людині, що її цікавить, з яким настроєм вона прийшла до нас, що ми можемо їй дати. Тобто принцип той же, що при спілкуванні з клієнтами – бажання допомогти вирішити те питання, яке для неї сьогодні актуальне, - відповіла Ксенія МІТУЛИНСЬКА на наше питання про зустрічі з кандидатами.

До таких принципів Ксенія дійшла і завдяки дуже цінному досвіду кураторства у нових офісах телемаркетингу у містах Мукачево і Червнограді, куди її серед інших колег скеровували для вирішення організаційних питань, набору і навчання стажерів, розвитку офісу в цілому. Непросто було молодим спеціалістам знайти баланс між строгістю і доброзичливістю, проте потім можна разом зі всіма посміятись над кумедними випадками.

Навики керувати і відповідати за колектив Ксенія продовжила напрацьовувати у м. Кривий Рік, де був відкритий наступний відділ телемаркетингу, і вона поїхала з менеджером Людмилою ШУВАЛОВОЮ займатись розвитком нового офісу. Поступово напрацювали алгоритм навчання стажерів, підготовки їх до сертифікації, визначенням лідерів, здатних далі вже працювати самостійно. Як відзначила Ксенія: «Радісно спостерігати, як вчорашні новенькі-колеги стають професіоналами, складають сертифікаційні іспити, виростають з телемаркетерів в менеджери. З плином часу найбільш активні стають керівниками відділів і вже самі проводять набір працівників, навчають. Приємно, що в їх активному прогресі є наша участь, і наша праця даром не пропала, а дала поштовх до таких чудових результатів».

Будуючи прихильником структурування накопичених знань, поважаючи час інших, і пам’ятаючи свої перші дні роботи в компанії, Ксенія прийшла до думки створити єдину базу знань для новеньких комерційної служби: «Накопичений за два з половиною роки існування компанії матеріал потрібно використати по максимуму і давати можливість потенційним працівникам легко вливатись до нашого прогресуючого колективу». Для цього вона складає інструкції для телемаркетерів і менеджерів, щиро бажаючи застерегти колег від помилок, а також запропонувала об’єднати всі записані навчальні вебінари в єдину підбірку для вивчення стажерами в перші дні:

– Особисто для мене важливо з’ясувати, як працює той чи інший механізм/принцип, щоб можна було рухатись далі. Точно так само намагаюсь чітко і зрозуміло викласти тему іншим, щоб навчання було ефективним і людині не захотілось звільнитись лише через те, що їй не пояснили, як досягнути результату в роботі, що і як повинна робити. Хочеться мотивувати людину на розвиток, рух вперед. У цій справі важливо оперативно прийняти інформацію і застосувати її в роботі з користю. Впевнена, що тільки така взаємодія може бути продуктивною для всіх.

Ксенія Мітулинська серед інших досвідчених менеджерів по роботі з клієнтами, які першими зустрічають кандидатів і працюють зі стажерами, тому всі підходить до цього дуже відповідально і вдумливо. Багато в чому від їх поведінки, слів, настрою залежить, яке рішення буде прийнято людиною – одразу ж забути про співбесіду чи прийти в компанію, щоб стати класним спеціалістом, рости професійно і підвищувати свій рівень.