KoderLine
KoderLine
Обслуговування i продаж
програмного забезпечення

Історії успіху

 

Світлана МАКУШЕВА: «Без ІТС клієнтам не обійтись»

Один дзвінок від керівника служби персоналу компанії і життя людини починається із нової сторінки, з нового місця роботи, з нових можливостей і перспектив. Багато працівників «Кодерлайн» саме так прийшли на роботу в компанію, де і ростуть як в професійному плані, так і піднімаються кар’єрною драбиною. Серед них – теперішній керівник напрямку ІТС Світлана МАКУШЕВА, яка у серпні 2015 року відгукнулась на пропозицію пройти співбесіду для працевлаштування. Досвід роботи у продажах в неї вже був, тому зацікавив напрямок компанії – ІТ-сфера, та і з продуктами 1С стикалась як користувач з попередньої роботи. Словом, все склалось вдало, і новий працівник відділу телемаркетингу приступила до виконання своїх обов’язків.

– Тематика 1С буде завжди потрібна і затребувана, – впевнено сказала Світлана у перші хвилини розмови. – Програми 1С – це інструмент, який багатьом в житті стане у нагоді, тому що відхід від ручної праці в сторону автоматизації – це те, від чого тепер складно відмовитись. Спробувавши одного разу легший варіант роботи, людина буде далі прагнути спростити собі життя, і автоматизовані системи – це дуже вдалий варіант. До того ж, цей напрямок дає немалі можливості для власного розвитку, розширення кругозору.

Попередній досвід роботи з 1С в якості користувача і здобуті знання про ці програми вже на іншій, внутрішній стороні, стали великою перевагою під час спілкування з клієнтами, коли Світлана могла легко вказати на якийсь нюанс, і проблема швидко вирішувалась: «Напевне, всім користувачам знайома ситуація, коли охоплює паніка: «Ой, все пропало! Нічого не працює! Що ж робити, що робити?», і головне – не знаєш, до кого звернутись. Тепер я дивлюсь на ситуацію без паніки, тому що впевнено можу сказати, що і куди могло зникнути, де знайти слабку ланку і як полагодити».

Потім був досвід роботи у відділі супроводу, де взаємодіяла з клієнтами, вже просунутими у роботі з продуктами 1С, тому розмова йшла на більш професійному рівні: на конкретні питання давала чіткі відповіді, допомагаючи вирішити завдання. І все це у доброзичливій, спокійній манері. Кожна вдало завершена розмова додавала Світлані впевненості у своїх силах і можливостях, задоволення від затребуваності і правильно обраного місця роботи.

Напрямок ІТС (інформаційно-технологічний супровід) – став наступним етапом в кар’єрі сертифікованого менеджера з продажів Світлани МАКУШЕВОЇ і тут проявилась інша специфіка роботи, хоча також присутні продажі продуктів і супровід, постійні контакти з клієнтами. Але! Якщо компанія може обійтись без «1С:Підприємство», то якщо вже придбали і впровадили програмне забезпечення, без ІТС не обійтись.   

– У цьому відділі особливо відчувається взаємна зацікавленість між нами і клієнтами. Завжди знаємо, що і як запропонувати, немає бар’єрів у спілкуванні. Коли робимо обов’язкову пропозицію, то пояснюємо, що програма може працювати сама по собі, її можна допрацьовувати і дописувати під вимоги користувачів, але якщо не буде підтримки і допомоги, яку надаємо ми, то можуть виникнути проблеми і додаткові витрати. А пропонована комплексна підтримка ІТС допомагає економити час, гроші і нерви. Регулярне оновлення програмних продуктів, яке додає нові важливі компоненти в конфігурації і усуває помилки у роботі системи, актуалізація нормативної бази, консультаційна підтримка як зі сторони фірми «1С», так зі сторони спеціалістів нашої компанії, дозволяють уникнути багатьох проблем у щоденній роботі користувачів, або ж вирішити їх без допомоги програмістів за доробками, - пояснила важливість оформлення підписки на ІТС, як це робить, спілкуючись з клієнтами.

Буває, що клієнт не одразу розуміє переваги такої послуги, але буквально перша ж складна ситуація чи ще гірше – фінансові втрати через неправильно оформлений звіт чи неперевірного контрагента, змушують швидше приймати рішення на користь ІТС, де вже включені необхідні сервіси та підтримка. Можна було б виділити якісь найбільш важливі з них, але кожен сервіс має своє призначення і по-своєму корисний. Тим не менш, є практично універсальні – 1С:Звітність, 1С:Контрагент, і 1С:ЕДО – справжня чарівна паличка для відповідності законодавства і мінімального контролю бізнес-процесів.

А вже під час супроводу, в плановому порядку, будуть приходити релізи про нові форми звітності (якщо це стосується бухгалтерських і економічних питань), інструкції з їх заповнення, і не потрібно буде нікого просити, тратити час у пошуках по форумах і знайомих. Також буквально за декілька кліків можна перевірити надійність нового партнера, переглянувши його фінансову історію, організаційну структуру і положення у бізнес-рейтингах засобом 1СПАРК Ризики і 1С:Контрагент. Можна обмінюватись документами з електронною печаткою в онлайн режимі засобом електронного документообігу, полегшуючи роботу секретарям і позбавляючи їх від рутинної ручної роботи, наприклад, заклеювання конвертів. 

За словами керівника напрямку, при купівлі будь-якої базової програми 1С мінімальний перелік послуг ІТС вже передбачений. Як показує практика, цього недостатньо, і в подальшому працівники компанії «Кодерлайн» можуть підібрати перелік актуальних сервісів для різних клієнтів – дрібних і середніх, великих і дуже великих. Вартість послуг цілком прийнятна, залежить від обсягу бізнес-завдань компанії. Важливою є річ – економити на власному спокої не потрібно.

– Завжди намагаємось доступно пояснити клієнту, особливо, розмовляючи із недовірливим співбесідником. В таких питаннях надіятись на «буде як буде» не пройде, а вкладені гроші – це плата за легкість у роботі в майбутньому, - продовжила думку наша співбесідниця. – Але інколи клієнти звертаються за підпискою ІТС самі – тут спрацьовує і сарафанне радіо, і відчутна на особистому досвіді зручність за три місяці пільгового користування ІТС, і все частіше допомагають рекомендації вже постійних партнерів нашої компанії. Тоді ми дуже ретельно підходимо до вибору сервісів, виходячи зі специфіки роботи клієнта, сфери його діяльності. Наше завдання – максимально повно задовольнити його потреби. А потім клієнти вже самі пролонгують договори, переконавшись у користі послуги і нашій надійності.

Великою перевагою роботи у відділі ІТС Світлана називає можливість допомогти людям, полегшити їм роботу і оперативно вирішити їх запити. Тут чітко проглядається зв’язок між знанням програмних продуктів і вмінням грамотно підбирати супровід, що в результаті і дає клієнту весь комплекс необхідних послуг.

Перші два місяці Світлані доводилось багато самостійно вивчати матеріали, шукати відповіді на складні питання клієнтів, вникати у всі ситуації, щоб не просто відповісти на поставлене питання, а бути готовою і до наступного питання. Для навчання використовувала різні вебінари 1С і компанії «Рарус», серед яких курс «Академія 1С:ІТС для керівників», після якого видається відповідний сертифікат. Проте, у цьому відділі процес навчання постійний і безперервний, тому що в 1С завжди з’являється щось нове – програми, послуги, сервіси, виходячи з потреб бізнесу, котрий розвивається і змін, які з’являються у законодавстві. І перш ніж щось пропонувати клієнту, потрібно самій все ретельно вивчити.

Зараз у відділі працюють чотири працівника, налагоджена взаємодія з менеджерами і спеціалістами відділів впровадження, є надійна підтримка зі сторони керівництва компанії. Зворотний зв’язок від Світлани – плани з розвитку відділу і їх реалізація, а також персональне складання сертифікаційних іспитів і отримання компанією статусу «Сервіс-партнер 1С», а в подальшому і «Центр супроводу 1С»

Грудень 2016 р.