Основні функціональні можливості
При використанні даного прикладного рішення автоматизуються всі основні процеси управління торговельною діяльністю:
Управління відношеннями з клієнтами
Для будь-якої торгової компанії дуже важлива база клієнтів і побудова стосунків з ними, тому завдяки конфігурації можна вирішити наступні завдання:
Також дуже важливо оцінити роботу менеджерів, у даній конфігурації передбачена можливість провести оцінку за наступними показниками, які налаштовуються користувачеві, в абсолютному чи відсотковому відношенні:
Для порівняльної оцінки роботи менеджерів можна сформувати рейтинг кращих менеджерів.
Управління продажами
В процесі роботи торгового підприємства неможливо обійтись без планування і контролю продаж в натуральному і грошовому вираженні.
Можливе складання планів для окремих видів чи груп товарів, і детальне планування позицій номенклатури і навіть їх характеристик.
Конфігурація передбачає як стратегічне (на квартал, рік), так і робоче планування, або в цілому по підприємству, або по підрозділу.
Передбачений план-фактний аналіз і аналіз відхилень.
В конфігурації передбачена система знижок: автоматичні знижки, ручні знижки, знижки по дисконтних картах (також і накопичувальні знижки), які можуть бути призначені із певними умовами, а також певним покупцям чи під час передачі товарів в магазини при роздрібному продажу.
Управління закупівлями
Ще одне важливе завдання, яке допомагає вирішити дана конфігурація – своєчасне поповнення товарних запасів і оптимізація складських залишків.
Для цього автоматизовано вирішення наступних завдань:
Аналіз цін і управління ціновою політикою
Для мінімізації витрат під час поповнення товарних запасів, передбачена можливість реєстрації і порівняння цін постачальників.
Під час реєстрації чергових постачань автоматично оновлюються ціни постачальників, а також можливий перерахунок відпускних цін на основі заданої торгової націнки і нових цін постачальників, є можливість реєструвати ціни на основі характеристики товару.
Управління складськими запасами
Для кожного підприємства, а особливо торгового, дуже важливий облік товарів на складах, для рішення цього завдання реалізований детальний оперативний облік і забезпечується повний контроль запасів в оптовій і роздрібній торгівлі.
Для фіксації складських операцій використовуються відповідні документи – надходження товарів, переміщення товарів, реалізація товарів, інвентаризація і т.д.
Для контролю відповідності фізичних залишків обліковій кількості проводиться інвентаризація товарів на складі, у підсумку підраховується різниця і оформляються документи списання – у випадку нестачі, чи втрати – у випадку надлишку.
Для підприємств, в яких місця виписки первинних документів видалені з місць зберігання товарів, реалізована можливість оформлення надходжень, переміщення, реалізації і повернення товару по ордерній схемі, що дозволяє розділити по часу фактичне надходження чи випуск товару зі складу і виписку первинних документів.
Управління грошовими ресурсами
Передбачена реєстрація всіх касових і банківських операцій з реєстрацією відповідних документів. Також можливе планування вхідних і вихідних платіжок, створення платіжного календаря.
При реєстрації платежів передбачена можливість розподілу оплати по декількох угодах, по раніше запланованих платіжках чи заявках на розтрату грошових ресурсів.
У конфігурації передбачена можливість відправлення і отримання платежів за допомогою вбудованої системи Клієнт-банку. Грошові ресурси можуть бути розподілені за статтями руху грошових ресурсів. Передбачений також облік фактичного обігу грошових ресурсів на основі проектів.
Інтеграція з бухгалтерією
Передбачена можливість обміну даними з програмами «Бухгалтерія підприємства», «Бухгалтерія 8» на рівні вивантажених документів.
*ціни вказані без ПДВ