KoderLine
KoderLine
Обслуговування i продаж
програмного забезпечення
список програм

Управління торгівлею

- Безкоштовне встановлення та налаштування

- 3 місяці бесплатної підтримки IТС
Повний доступ на 7 днів
Замовити демо-доступ

Призначення

Для автоматизації рішення завдань оперативного і управлінського обліку, аналізу і планування торгових операцій призначена конфігурація “Управління торгівлею”, використання якої дозволить управляти сучасним торговельним підприємством більш ефективно.

Можливості

    Основні функціональні можливості

    При використанні даного прикладного рішення автоматизуються всі основні процеси управління торговельною діяльністю:

  • управління відношеннями з клієнтами;
  • управління продажами;
  • управління закупівлями;
  • аналіз цін і управління ціновою політикою;
  • управління складськими запасами;
  • управління грошовими ресурсами;
  • аналіз даних;
  • моніторинг і аналіз ефективності торгової діяльності (Рапорт керівнику);
  • інтеграція з бухгалтерією;
  • додаткові сервісні можливості.
  • Управління відношеннями з клієнтами

    Для будь-якої торгової компанії дуже важлива база клієнтів і побудова стосунків з ними, тому завдяки конфігурації можна вирішити наступні завдання:

  • зберігання і актуалізація контактної інформації про клієнтів, автоматичне сповіщення користувачів про майбутні контакти з клієнтом;
  • реєстрація контактів і подій з клієнтами і автоматичне сповіщення про майбутні контакти з клієнтом;
  • автоматизовані контакти з клієнтами і продавцями за допомогою вбудованого поштового клієнта;
  • проведення аналізу відношень з клієнтами, автоматичний поділ клієнтів на різні категорії (АВС і XYZ аналіз контрагентів);
  • представлення користувачам інформації про історію стосунків з клієнтами.
  • Також дуже важливо оцінити роботу менеджерів, у даній конфігурації передбачена можливість провести оцінку за наступними показниками, які налаштовуються користувачеві, в абсолютному чи відсотковому відношенні:

  • повнота заповнення бази даних контактною інформацією,
  • кількість контактів із покупцями,
  • аналіз змін стадій відношень з покупцями,
  • аналіз кількості втрачених покупців по відношенню до загальної кількості клієнтів (коефіцієнт втримання покупців),
  • кількість виконаних замовлень покупців,
  • сума продаж,
  • сума отриманої виручки,
  • сума оплати.
  • Для порівняльної оцінки роботи менеджерів можна сформувати рейтинг кращих менеджерів.

    Управління продажами

    В процесі роботи торгового підприємства неможливо обійтись без планування і контролю продаж в натуральному і грошовому вираженні.

    Можливе складання планів для окремих видів чи груп товарів, і детальне планування позицій номенклатури і навіть їх характеристик.

    Конфігурація передбачає як стратегічне (на квартал, рік), так і робоче планування, або в цілому по підприємству, або по підрозділу.

    Передбачений план-фактний аналіз і аналіз відхилень.

    В конфігурації передбачена система знижок: автоматичні знижки, ручні знижки, знижки по дисконтних картах (також і накопичувальні знижки), які можуть бути призначені із певними умовами, а також певним покупцям чи під час передачі товарів в магазини при роздрібному продажу.

    Управління закупівлями

    Ще одне важливе завдання, яке допомагає вирішити дана конфігурація – своєчасне поповнення товарних запасів і оптимізація складських залишків.

    Для цього автоматизовано вирішення наступних завдань:

  • планування закупівель;
  • формування потреб і складання календарного плану закупівель;
  • оформлення замовлень постачальникам на основі замовлень, які надходять від покупців;
  • контроль оплати і постачання товарів по замовленнях;
  • коригування і закриття замовлень постачальникам;
  • моніторинг цін постачальників.
  • Аналіз цін і управління ціновою політикою

    Для мінімізації витрат під час поповнення товарних запасів, передбачена можливість реєстрації і порівняння цін постачальників.

    Під час реєстрації чергових постачань автоматично оновлюються ціни постачальників, а також можливий перерахунок відпускних цін на основі заданої торгової націнки і нових цін постачальників, є можливість реєструвати ціни на основі характеристики товару.

    Управління складськими запасами

    Для кожного підприємства, а особливо торгового, дуже важливий облік товарів на складах, для рішення цього завдання реалізований детальний оперативний облік і забезпечується повний контроль запасів в оптовій і роздрібній торгівлі.

    Для фіксації складських операцій використовуються відповідні документи – надходження товарів, переміщення товарів, реалізація товарів, інвентаризація і т.д.

    Для контролю відповідності фізичних залишків обліковій кількості проводиться інвентаризація товарів на складі, у підсумку підраховується різниця і оформляються документи списання – у випадку нестачі, чи втрати – у випадку надлишку.

    Для підприємств, в яких місця виписки первинних документів видалені з місць зберігання товарів, реалізована можливість оформлення надходжень, переміщення, реалізації і повернення товару по ордерній схемі, що дозволяє розділити по часу фактичне надходження чи випуск товару зі складу і виписку первинних документів.

    Управління грошовими ресурсами

    Передбачена реєстрація всіх касових і банківських операцій з реєстрацією відповідних документів. Також можливе планування вхідних і вихідних платіжок, створення платіжного календаря.

    При реєстрації платежів передбачена можливість розподілу оплати по декількох угодах, по раніше запланованих платіжках чи заявках на розтрату грошових ресурсів.

    У конфігурації передбачена можливість відправлення і отримання платежів за допомогою вбудованої системи Клієнт-банку. Грошові ресурси можуть бути розподілені за статтями руху грошових ресурсів. Передбачений також облік фактичного обігу грошових ресурсів на основі проектів.

    Інтеграція з бухгалтерією

    Передбачена можливість обміну даними з програмами «Бухгалтерія підприємства», «Бухгалтерія 8» на рівні вивантажених документів.

Способи оплати

  • Безготівковий платіж
  • Безготівковий платіж (через касу)
  • Через банківський онлайн-акаунт

Способи доставки

  • Укрпоштою
  • Кур'єром
  • Самовивіз з офісу (для акційних програм)

Обслуговування

  • Впровадження програми
  • Налаштування
  • Дороблення функціоналу
  • Обслуговування програм
  • Супровід програм
  • Навчання і консультації
  • Перенесення даних
  • Інтеграція із іншими системами
  • Персональний програміст

Ви отримуєте:

  • Персонального програміста
  • Виконання робіт у офісі чи віддалено
  • Попередню оцінку робіт
  • Вартість*: 800 грн./год.
  • *ціни вказані без ПДВ