Програма «Зарплата і Управління Персоналом» – це потужний інструмент для реалізації кадрової політики підприємства, а також автоматизації різних служб підприємства, починаючи від служби управління персоналом і лінійних керівників до працівників бухгалтерії за наступними напрямками:
Головне завдання конфігурації - автоматизація управлінської діяльності менеджерів із персоналу. Це досягається включенням до неї наступних інструментів:
Ведення обліку діяльності декількох організацій
Дане прикладне рішення можна використовувати на підприємствах холдингової структури, які складаються із декількох окремих організацій, при цьому як з юридичних осіб, так і індивідуальних підприємців.
Також програма дозволяє паралельно проводити і регламентований і управлінський облік зарплати, при цьому управлінський облік проводиться, в цілому, по підприємству, а регламентований - окремо для кожної організації.
Планування потреб в кадрах
Кадровий план призначений для планування потреб у людських ресурсах, на основі даних, які надходять, наприклад, їх виробництва, а також організаційно-посадового складу, фонду витрат на оплату праці.
Можна оцінити ефективність робіт із підбору працівників, кількість робочих місць.
Автоматизація підбору персоналу
Для автоматизації і документування підбору і оцінки кандидатів в конфігурації передбачено автоматизоване робоче місце менеджера по персоналу, яке дозволяє вирішувати всі завдання із заповнення вакантних робочих місць.
Управління навчанням персоналу
Для планування навчання персоналу і контролю ефективності навчальних заходів.
Управління компетенціями
В конфігурації передбачена оцінка працівника (атестація) для прийняття ключових кадрових рішень: прийому на роботу, зміни мотивації, звільнення, включаючи контроль результатів і якості оцінки.
Управління фінансовою мотивацією працівників
Для ефективної роботи персоналу дуже важлива фінансова мотивація, конфігурація дозволяє розробляти різні схеми мотивації, можна використати випадкову кількість видів нарахувань і конструювати алгоритм їх розрахунку, використати показники ефективності діяльності.
Планування зайнятості персоналу
Прикладне рішення дозволяє вирішити одне із основних завдань планування використання робочого часу – планувати проведення заходів і участь працівників у внутрішніх і зовнішніх заходах підприємства, а також назначати наради і зустрічі працівників підприємства. Для підготовки проведення внутрішніх заходів підприємства «Зарплата і Управління Персоналом» надає дані про використання приміщень підприємства, у яких ці заходи проводяться.
Планування чергових відпусток працівників підприємства здійснюється на основі плану важливих заходів підприємства на рік і розкладу участі в них працівників підприємства, при цьому побажання враховуються побажання працівників і їх керівників. Формується графік відпусток працівників підприємства і список запланованих відпусток. Для затвердження графіку відпусток в програмі використовується система затвердження прийнятих рішень.
Облік кадрів і аналіз кадрового складу
«Зарплата і Управління Персоналом» передбачає зберігання не тільки особистих даних працівників підприємства, але і службової інформації. Останньої стосуються: підрозділ, до якого належить працівник, його посада, службові телефони і інша контактна інформація. Реєструється і просування працівника на підприємстві: прийом на роботу, службові переміщення, відпустки і командирування, аж до звільнення.
Для аналізу кадрового складу підприємства із накопиченої інформації про працівників будуються різні звіти. Серед них списки працівників організації, руху кадрів організації, статистика кадрів організації і т.д.
Прикладне рішення підтримує ведення військового обліку відповідно до Закону України «Про загальний військовий обов’язок і військову службу» № 2232-XII від 25.03.1992 року і Інструкцією по військовому обліку, затвердженої наказаом Міноборони України № 165 від 27.06.1995 року. В програмі формуються всі необхідні дані для представлення у військкомати.
Трудові стосунки, кадрове діловодство
«Зарплата і Управління Персоналом» підтримує ведення штатного розпису організацій із можливістю уточнення різних видів тарифних ставок, довільного кількість надбавок, додаткової інформації про штатні одиниці. По штатному розпису формується вся необхідна звітність.
У програмі автоматизовано кадрове діловодство, включаючи заповнення уніфікованих друкованих форм: оформлення трудових договорів, прийом на роботу (форма П-1), кадрові переміщення працівників (форма П-5), звільнення із організації (форма П-8).
На основі кадрових даних будується уніфікована форма П-2 «Особиста картка».
Відповідно із затвердженим графіком відпусток формуються накази про надання відпустки працівникам (форми П-6 і П-7).
Заплановані командирування працівників реєструються у програмі, при цьому готуються накази про напрямки командирувань працівників, заповнюються командировочні посвідчення (уніфікована форма).
Розрахунок і облік зарплати
В конфігурації автоматизована робота менеджерів, які приймають рішення по зарплаті персоналу і бухгалтерів, які її розраховують.
Передбачена розробка схем мотивації працівників, облік результатів виробничої діяльності, автоматичний розрахунок широкого кола нарахувань – від оплати по окладу, до оплати лікарняних і відпусток із середньої зарплати, гнучке налаштування використовуваних нарахувань і затримок.
«Зарплата і Управління Персоналом» забезпечує ведення взаєморозрахунків із працівниками підприємства, а також облік витрат на оплату праці у складі собівартості продукції і послуг. Автоматизований весь комплекс розрахунків із персоналом, починаючи від введення документів про фактичне відпрацювання, оплати лікарняних і відпусток, аж до формування документів на формування документів про виплату зарплати і депонування, а також звітності в державні наглядові органи.
Реалізовані основні форми оплати праці, які використовуються на госпрозрахункових підприємствах: погодинна (із використанням місячних, денних і погодинних тарифних ставок) і договірна форма оплати праці, а також їх варіанти – почасово-преміальна і договірно-премілаьна форма оплати праці.
Для реалізації обліку використання робочого часу призначені різні графіки роботи: індивідуальні, включаючи «слизькі», звідні індивідуальні.
Реалізована можливість введення детальних і/чи звідних табелів обліку робочого часу як первинних документів, дані яких використовуються далі при нарахуванні зарплати.
Основні «розрахункові» документи підсилені засобами автоматичного заповнення і розрахунку, що особливо затребувано на підприємствах із великою кількістю працівників.
Можливо випадковим чином налаштувати порядок відображення нарахувань зарплати і податків витрат підприємства, отримати аналітичну звітність за результатами розрахунків, а також автоматично передати ці дані до типової конфігурації «Бухгалтерія».
*ціни вказані без ПДВ