KoderLine
KoderLine
Обслуговування i продаж
програмного забезпечення

Отримайте безкоштовну консультацію спеціаліста за номером або залиште заявку

Впровадження рішень для галузей

Торгівля
Виробництво
Будівництво
Нафтосервіс
Медіаіндустрія
Легка промисловість
Харчова промисловість
Нерухомість
Транспорт

Впровадження рішень

Управління торгівлею

Бухгалтерія

Управління невеликою фірмою

«Управління торгівлею» – це програма для автоматизації завдань оперативного і управлінського обліку, аналізу і планування торгових операцій. «Управління торгівлею» дозволяє автоматизувати трудомісткі рутинні операції, вивільнити працівників для виконання аналітичних і управлінських функцій і тим самим підвищити ефективність роботи торгових та складських служб.

Програмний продукт «Бухгалтерія» є однокористувацькою версією «Бухгалтерія» і призначений для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку комерційних підприємств. Призначена для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, включаючи підготовку обов'язкової (регламентованої) звітності в організаціях, які здійснюють будь-які види комерційної діяльності: оптової та роздрібної торгівлі, комісійної торгівлі (включаючи субкомісію), надання послуг, виробництво і т.д.

«Управління невеликою фірмою» (УНФ) – це готове рішення для автоматизації оперативного управління на підприємствах малого бізнесу. У програмі реалізовано все найнеобхідніше для ведення оперативного обліку, контролю, аналізу та планування на підприємстві. Рішення не перевантажено зайвим функціоналом, його можна легко налаштувати на особливості організації управління та обліку в компанії - це забезпечує можливість "швидкого старту" і зручність щоденної роботи.

CRM

BAS Управління холдингом

BAS Документообіг КОРП

CRM-система дозволяє: вести облік клієнтів, проводити аналіз бази клієнтів, управляти продажами, управляти робочим часом (тайм-менеджмент), управляти маркетингом (анкетування, e-mail розсилки), автоматизувати бізнес-процеси, формувати звітність (воронка продажів, аналіз клієнтської бази тощо .). Суть CRM - витяг максимальної користі від взаємин з кожним клієнтом.

BAS Управління холдингом – комплексне рішення класу CPМ, призначене для автоматизації широкого спектру завдань, пов'язаних з обліком, плануванням і контролем ефективності холдингів різного масштабу. Програмний продукт призначений для комплексної автоматизації керуючих компаній холдингів і охоплює основні галузі управлінського і фіскального обліку.

  • бюджетування і централізоване казначейство;
  • консолідація управлінської звітності та бізнес-аналіз;
  • управління договорами;
  • інвестиційні проекти;
  • централізоване управління закупівлями і активами;
  • стратегічне управління відповідно до Balanced Scorecard;
  • управління майстер-даними (нормативно-довідковою інформацією) групи компаній.

"BAS Документообіг КОРП" є сучасним широкофункціональним рішенням для управління бізнес-процесами і спільною роботою співробітників. Перевірені методики і практики, які допоможуть організувати електронний документообіг, налагодити процеси, забезпечити контроль виконання завдань, регламентувати управлінську діяльність і підвищити її ефективність.

BAS ERP

ЗУП

УПП

BAS ERP 2 оптимізує роботу середнього і малого бізнесу в області ресурсного планування і управління фінансами, а також виводить управління виробництвом на якісно новий рівень.
Чим більше виробництво і складніший технологічний процес на ньому, тим важче правильно організувати роботу:

  • усунути перевитрата;
  • збалансувати використання сировинних і фінансових ресурсів;
  • збільшити продуктивність.

Програмний продукт «Зарплата і Управління Персоналом» – програма для розрахунку заробітної плати і кадрового обліку невеликих підприємств.


«ЗУП» дозволяє вирішувати наступні задачі:
  • розрахунок заробітної плати;
  • управління фінансовою мотивацією персоналу;
  • вирахування регламентованих законодавством податків і внесків з фонду оплати праці;
  • відображення нарахованої зарплати і податків у витратах підприємства;
  • управління грошовими розрахунками з персоналом, включаючи депонування;
  • облік кадрів і аналізу кадрового складу;
  • автоматизація кадрового діловодства;
  • планування потреб в персоналі;
  • забезпечення бізнесу кадрами;
  • управління компетенціями, атестаціями працівників;
  • управління навчанням персоналу;
  • ефективне планування зайнятості персоналу.

Програмний продукт "Управління виробничим підприємством" (УПП) дозволяє автоматизувати всі підрозділи і контури обліку виробничого підприємства відповідно до міжнародних стандартів. Найбільший ефект дає впровадження «УПП» в холдингах і мережевих структурах.

Створення єдиного інформаційного простору на виробничих підприємствах дозволяє охопити бізнес-процеси всіх підрозділів, дочірніх компаній, філій і т.д. Це дає найширші можливості для аналізу, планування і управління ресурсами компанії (групи компаній) для підвищення її конкурентоспроможності.

Факти про нас

523
Реалізованих проектів
888
Постійних клієнтів
312
Співробітників
13
Офісів

Наші клієнти

ТзОВ «РОК Дизайн»
ТзОВ «РОК Дизайн»
Галузь
Другие виды производства, универсальные решения для автоматизации производства
Продукт
Бухгалтерія 8 для України. Комплект на 5 користувачів
Автоматизированные функции:
Банк і каса;
Податковий облік;
Релігійна організація християнська місія милосердя «Добрий Самарянин»
Релігійна організація християнська місія милосердя «Добрий Самарянин»
Галузь
Деятельность религиозных организаций
Продукт
Бухгалтерія 8. Базова версія
Автоматизированные функции:
Банк і каса;
Податковий облік;
ТзОВ «Проектлінк»
ТзОВ «Проектлінк»
Галузь
Строительство
Продукт
Бухгалтерія 8
Автоматизированные функции:
Банк і каса;
Податковий облік;